Det er viktig at vi tydelig ser hvem pakken kommer fra. Derfor ønsker vi at du benytter ditt ordrenummer og registrerer returen din via vår returportal. Ved registrering av retur sendes en QR-kode til mailadressen du oppgir i skjemaet. Vis denne frem hos ditt nærmeste Posten/Bring-innleveringssted, og klistre fraktseddelen du mottar på pakken. Vær oppmerksom på at for å kunne returnere, må varen(e) være i samme stand som da du mottok den/de med alle lapper og original emballasje intakt.
For å opprette en retur gjør du følgende:
1. Finn frem ditt ordrenummer. Dette står i ordrebekreftelsen du mottok fra oss ved kjøp. Finner du det ikke? Kontakt kundeservice så hjelper vi deg!
2. Registrer din retur på denne siden. Returkode er allerede fylt ut, så du trenger kun å fylle inn informasjonen din under "Avsender", samt ditt ordrenummer under "Referanse" (se bilde). Når du har gjort dette trykker du på "Bestill". Du vil da få opp en QR-kode, og denne vil også bli sendt til e-postadressen du oppga i skjemaet.
3. Legg varene du ønsker å returnere med originalemballasje i egnet emballasje og forsegl pakken godt.
4. Ta med pakken til et Posten/Bring-innleveringssted og vis frem QR-koden du mottok da du registrerte returen din. Du vil da motta en returfraktseddel.
5. Plasser returfraktseddelen over adresseetiketten som allerede er på utsiden av pakken.
6. Lever inn pakken og be gjerne om en innleveringskvittering dersom du ønsker det.
7. Du vil motta en returbekreftelse på e-post når vi har mottatt din retur.
Lenke til returportalen finner du her: "Returportal". Når vi har mottatt pakken din, refunderer vi beløpet via samme betalingsløsning som du benyttet når kjøpet ble gjort.