Det er viktig at produktet er nyvasket og rengjort før du sender det inn til reklamasjon. Skitne produkter blir ikke håndtert.
I første omgang kan du kontakte din nærmeste Naturkompaniet-butikk. Der kan butikkpersonalet gjøre en rask vurdering av klagen. Hvis ikke dette er mulig kan du kontakte vår kundeservice via kundeservice@naturkompaniet.no eller ring oss på 23 50 70 87, så sender vi ut et klageskjema og en returetikett. Legg det nyvaskede produktet i en pakke sammen med en kopi av klageskjemaet og et gyldig kjøpsbevis (butikk-kvittering eller ordrekvittering). Klistre på returfraktseddelen og lever inn pakken til et av Bring sine utleveringssteder. Så fort vi har mottatt pakken din begynner vi å behandle reklamasjonen.
Ta vare på et reklamasjonsskjema til deg selv. Saksnummeret som er på skjemaet er unikt, og du kan gi oss dette nummeret hvis du har spørsmål angående din reklamasjon.