Det er viktig at vi tydelig ser hvem pakken kommer fra og hva vi skal gjøre med innholdet, derfor ønsker vi at du bruker ditt ordrenummer og registrerer returen via lenken du finner lenger ned på siden. Ved registrering av returen sendes en QR-kode til mailadressen eller mobilnummeret du oppgir i skjemaet. Ta med QR-koden til et Bring/Posten-innleveringssted for å sende returen din gratis.
1. Finn fram ditt ordrenummer. Dette står i ordrebekreftelsen du mottok fra oss ved kjøp. Finner du det ikke? Kontakt kundeservice, så hjelper vi deg.
2. Registrer din retur på denne siden. Ordrenummer skriver du inn under "Referanse" (se bilde). Når returen din er registrert, vil du motta en QR-kode til e-postadressen eller mobilnummeret du oppgir i skjemaet.
3. Legg varene du ønsker å returnere med originalemballasje i egnet pakke. Forsegl pakken godt.
4. Ta med pakken til et Bring/Posten-innleveringssted og vis QR-koden du mottok da du registrerte returen din, så kan de skrive ut din forhåndsbetalte returfraktseddel.
5. Plasser returfraktseddelen over adresseetiketten med adressen din som allerede er på utsiden av pakken.
6. Lever inn pakken til på et Bring/Posten-innleveringssted.
7. Du vil motta en returbekreftelse når vi har mottatt din retur.
Lenke til returportal finner du her "Returportal"
Når vi har mottatt pakken din, refunderer vi beløpet via samme betalingsløsning som du gjorde kjøpet gjennom.